maanantai 25. heinäkuuta 2016

9. Kuvailua

Toinen vähän lyhyempi postaus heti edellisen perään, toivottavasti ei haittaa :D Mutta siis joo. Kuvailtiin vähän edellisellä viikolla Stanleyn kaa ja otettiin siis mun rippikuvat joita en ole vielä missään julkaissut. Huomasin että Jäbä ei oo hirveen innostunut poseeraamisesta ja syö mielummin kukkia kuin keskittyy, todella yllättävää :D Muutama hyvä kuva saatiin ja tässä jotain mun suosikkeja ja joitain tilanne kuvia, Nauttikaa!

Kaikki kuvat (c) Mira Koivisto








"jos mä ihan vähän vaan maistan?"


Meillä oli erittäin hauskaa :D

ja välillä ei niin hauskaa, ainakaan mulla, ilmeestä päätellen XD


Pari kuvaa otettiin selästä käsin ja mulla ei ole tapana siis ratsastaa ilman kypärää, mutta tämä oli täläinen poikkeus tapaus, kestäkää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti